آتبین ,  آرتینآتبین , آرتین، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

آتبین و آرتین پسرانی از جنس آسمان

پوشک!!

1394/4/20 9:38
نویسنده : مامانی
266 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

 

آرتین عزیزم مدتهاست که از پوشک خسته شدی و دوست نداری پوشک باشی گاهی خودت بازش می کنی و می ندازیش تو سطل آشغال گاهی هم از من می خوای بازش کنم و هیچ توضیحی برات قانع کننده نیست

این شد که هفته قبل که به خاطر شهادت امام علی و تعطیلی دانشگاه و نیومدن پرستار مهربونتون تو خونه بودم تصمیم گرفتم منم با شما همکاری کرده و از پوشک بگیرمتون

این شد که با همکاری فوق العاده خودت دیگه پوشک نمی شی و تا حالا خدا رو شکر خرابکاری نکردی.

خودت می یای می گی جیش و مامان هم خیلی سریع می رسونتت به دستشویی

بعد از اینکه کارت تموم می شه اینقدر پسر تمیزی هستی که می خوای دست و پات رو حتما بشورم و دستای کوچولوت رو با مایع صابون هم بشورم و اینکه شما هر ده دقیقه نیم ساعت می خوای بری دستشویی و بعد هم کلی شستشو یکم سخته ولی از اینکه اینفدر تمیزی و درک می کنی خیلی خوشحالم

انشااااااله دو سه هفته دیگه که شما کاملا حرفه ای شدی نوبت خان داداشه!!

 

دوستدار شما

مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
20 تیر 94 12:31
خوش به حالتون . خیلی عالیه من که خیلی با بچه ها کار کردم بی فایده بود ولشون کردم گفتم هروقت خودشون خواستن می گن . چه خوبه که آتبین جون بهانه گیری نمی کنه آخه من هر وقت یکی را می بردم دستشویی بچه های دیگه پشت در بهانه می گرفتن که می خوان بیان و اصلا کاری از کار پیش نمی رفت. مبارک باشه آرتین جون این قدم بزرگ در راستای استقلالت عزیزم/ ---- ممنون مرضیه جونم والا من یکمی گرفتارم برای همین زیاد تمرین نکردم باهاشون ولی آرتین خودش از پوشک بدش می یاد و بیشتر تلاش خودش بود تا من امیدوارم آتبین هم سریع تر یاد بگیره بهونه نمی گیرن من در رو باز می زارم وقتی آرتین رو می برم دستشویی آتبین گاهی میاد سرک می کشه ولی بیشتر مواقع براش اهمیتی نداره البته در مورد حمام این طوری نیستن و من مجبورم دوتایی رو باهم ببرم حالا الان تابستون خوبه موندم زمستون چطوری بیارمشون بیرون که سرما نخورن امیدوارم تا زمستون عاقل شده باشه
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
20 تیر 94 12:32
راستی شما توی کدوم شهر هستین . هزینه پرستار چقدر هست از کجا پرستار پیدا کردین ؟ چقدر در روز میاد چه کارهایی را می کنه؟ --- من اصالتا مشهدی هستم ولی به خاطر دانشگام مجبورم تهران باشم و البته بعد دنیا اومدن پسرا همسرم هم انتقالی گرفت اومد تهران و احتمالا باید تا اخرش همین جا بمونیم. پرستار واقعا لطف خدا بود ما خیلی گشتیم و خیلی به دوست و آشنا سپردیم ولی کسی پیدا نشد این خانوم رو بهزیستی معرفی کرد که واقعا آدم خوب و قابل اعتمادی هست و واقعا فقط و فقط می تونم بگم لطف خدا بود وگرنه ما اینجا کسی رو نداریم و واقعا تهران به هرکسی نمی شه اعتماد کرد. پرستار ماهی ۶۰۰هزار تومن می گیره بعلاوه ۳۰۰۰ تومن در روز برای هزینه آمدنش تقریبا ماهی ۷۰۰ تومن می شه قراردادمون ساعت ۸ صبح تا ۳ بعد از ظهر هست که معمولا به خاطر ترافیک و دوری مسیر نیم ساعتی دیرتر می یان بیشتر مراقب پسراست و براشون غذا می پزه و بهشون می ده اگه احتیاج به تعویض پوشک و دستشویی باشه می برشون و ظهر می خوابونشون و در کنار اینا برای ماهم غذا می پزن که غالبا با غذای بچه ها یکی هست و ظرفا رو می شورن و یکمی هم جمع و جور می کنن البته خونه ما حدود ۵۰ متره و زیاد بزرگ نیست خودشون از بچه ها راضین و می گن اگه من نباشم نگهداریشون راحته و کاری به پرستار ندارن ولی وقتی من هستم خیلی بهونه می گیرن به خصوص صبح ها که می خوام برم بیرون درضمن هر روز می یان به غیر از پنجشنبه ها و جمعه ها و روزهای تعطیلی رسمی که نمی یان ----------------------- ببخشید مرضیه جون ولی اگه قصد داری بری سرکار و دانشگاه حالا که صبر کردی بزار پسرات سه ساله بشن چون قبل سه سال جدایی بچه از مادر زیاد خوب نیست و بچه های من خیلی غصه می خورن ولی من مجبورم چون سال سوم دکتری هستم و خیلی زحمت کشیدم به اینجا رسیدم الان نمی تونم رهاش کنم و امیدوارم زودتر بتونم درسم رو تموم کنم و دفاع کنم و بتونم تمام سختی های بچه هام رو جبران کنم هر تصمیم که دارید انشالله بهترین باشه و بهش برسید ولی من خواهرانه فقط خواستم نظرم رو هم بگم