آتبین ,  آرتینآتبین , آرتین، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

آتبین و آرتین پسرانی از جنس آسمان

یک درد و دل ساده

1394/4/29 9:48
نویسنده : مامانی
202 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی فکر کردم چه عنوانی برای این مطلب بزارم هرچی به ذهنم رسید رو بعد تایپ دوباره پاک کردم چون حس خوبی نداشت

خسته نیستم

ناامید نیستم

کم هم نیاوردم

آخه من مادر دو تا پسرم

خوشحالم از بودنتان

سر مستم از بوی بهاریتان

اما اما اما و اما و اما

شرایط زندگی ما چهار نفر جوری پیش رفته که شما کنار مادری هستید که ۲۲ ساله داره درس می خونه تا به هدفهاش برسه و تنها دو سال و اندی از درس خوندش مونده

نه توانایی اونو داره که از این همه جونی که گذشت دل بکنه و درس رو رها کنه و کنارتون باشه

نه توانایی جیغ و داد و فریادتون رو داره وقتی باید به اجبار ترکتون کنه

پرستار مهربونی دارید ولی برای شما وجود مادر چیز دیگری است مثل من که دوستای خوبی دارم خانواده ی خوبی دارم اما وجود شما چیز دیگری است

خدایا کمکمون کن لطفا

متنظر

پ. ن:

وقتی نوشتم تموم شد احساس کردم این متن فقط یک درد و دل ساده است برای همین عنوانش شد درد و دل ساده

امیدوارم خدا نیرویی بهم بده که جبران کنم تمام صبر و بزرگی شما را.

 

پسندها (1)

نظرات (0)