آتبین ,  آرتینآتبین , آرتین، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

آتبین و آرتین پسرانی از جنس آسمان

دو سال ها

1394/6/31 8:14
نویسنده : مامانی
262 بازدید
اشتراک گذاری

چیزی به تولد دوسالگی نمونده

یک روز این بزرگترین آرزوی من بود

حالا چقدر نزدیکه چقدر براش استرس دارم!! نمی دونم چرا ولی این حس رو اصلا موقع یک سالگیتون نداشتم

بارها وبلاگ بچه های دوساله رو چک می کنم برنامه می ریزم

فکر می کنم کادوی تولد چی بخرم

عکس بگیریم

چی بپوشم

و ...

 

25 روز مانده به دوسالگی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
5 مهر 94 13:59
خیلی برنامه ریزی کنین استرس می گیرین . مبارک باشه پیشاپیش عکس یادتون نره. ------ ممنون مرضیه جون والا برنامه ی بزرگی ندارم ما تهران تنها و دور از خانواده ایم قصدم تولد چهار نفرست! اگه برنامه دانشگاه اجازه بده فقط هیحان دارم هیجان بزرگ شدنشون این هیجان در غالب این کارا داره خودش رو نشون میده یک روزی بود برای یک روز بزرگ شدنشون برای یک گرم وزن گرفتنشون شکر می کردم و اشک خوشحالی می ریختم