آتبین ,  آرتینآتبین , آرتین، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

آتبین و آرتین پسرانی از جنس آسمان

شروع

1394/12/5 9:18
نویسنده : مامانی
166 بازدید
اشتراک گذاری

مدتهاست که برای پسرا کتاب می خونم

کتابهای داستان مربوط به سن خودشون و گاها بالاتر از سنشون

علاقه زیادی به کتاب خوندن دارن

مدتها دنبال کتاب های داستانی با موضوعات، مطالب و مفاهیم مورد نظر خودم بودم براشون خیلی گشتم تو فضای مجازی یا در کتاب فروشی های سطح شهر

چندتا وبلاگ پیدا کردم که کتابهای خوبی معرفی کردن بعضی ها رو خریدم و خوندیم با پسرا

از بعضی ها خوشمون اومد از بعضی ها نه

اما معرفی کتابها کم بود و محدود گاهی حرص می خوردم از اینکه کلی هزینه کردم هم مالی هم وقت هم اعصابچشمک اما بازم اونی که می خوام نیست کتابه

متاسفانه در همه ی شهرهای ما کتاب فروشی های کامل با همه جور کتاب برای بچه ها نیست که خانواده همراه کودک برن و اول از نزدیک کتاب رو ببینن بعد اگه دوست داشتن بخرن و خیلی ها مجبورن کتاب رو به صورت اینترنتی خریداری کنن. حتی در شهری مثل تهران که کتاب فروشی زیاده بازم به خاطر مسافت و زمان گاهی ترجیح به خرید آنلاینه

حالا فکر کنید قرار باشه از روی جلد یک کتاب اونو بخرید؟ چند درصد اونی هست که می خواید؟

نمی دونم ولی تصمیم گرفتم شرح مختصری از کتابایی که خوندیم با پسرا رو اینجا بزارم

شاید همین طور که به من کمک شد در خرید کتاب به یک مامان و بابای مهربون هم کمک بشه

 

این مقدمه بود کم کم کتابها رو معرفی می کنم

 

عاشق تمام بچه های دنیامحبت

مامانآرام

پسندها (1)

نظرات (0)